Saturday, June 26, 2010

malam yg suram

Penangan dari Brazil dan asakan dari Portugal nampaknya tidak membuahkan hasil sekali. Selama sejam setengah di Ali atas membuatkan aku terasa seolah2 membuang masa begitu saja dan hasil pelaburan aku dine-in bihun goreng serta Kickapoo. Kekecewaan melanda sanubari setiap insan di Ali di kala keputusan seri 0-0 tanpa gol. Apakah erti semua ini? Aku terkesima lantas pulang di kala aku panas dengan abg waiter yg tak reti nak guna calculus masa nak kira apa yg kitorang makan. Gaya bahasa yg kerek tahap full charge membuatkan aku nak rider kick je sama dia tapi aku maintain cool je manakala Anas dah maki2 abg tu betul2 hao liao punya~
Walau macam mana sekalipun kritikan pedas umpama Adlin Aman Ramli, namun abg waiter tu tetap control macho depan customer yg lain, padahal yg datang hanya budak2 sekolah. Adakah......?

aku nak refund la weh!!

*thanks to Afiq bagi dia bawa 125X dia, dan aku terasa itulah the best experience aku bawa motor dalam hidup aku. bila lagi aku nak merasa lenjan guna Belang 150 pula eh?

No comments:

Post a Comment