Thursday, June 10, 2010

bosan gile kot~~

Aduhai kebosanan yg teramat, tidak daku pinta kau menerjah ke sanubariku yg kegersangan keseronokan di kala aku ingin menghela nafas2 cuti walaupun penuh dengan karbon monoksida oleh kilang biskut Munchy's. Di saat aku meratap pemergian kipas2 berdaunkan wang ringgit dan ianya ternyata lagi berharga dari rupiah. Adakah aku yg salah atau hanya cereka saja? Namun, ku mencintai dikau kerna kau memberi aku kebahagiaan di dunia yg fana ini. Dengan kau, aku mampu merembat Mc Value Lunch sepuas hatiku walaupun kolestrol tinggi dan aku yakin Jusmate Dr Rozmey mampu menyelesaikan masalah lemak berlebihan. Dapatkannya di pasaran sekarang!
Sehingga sekarang, aku tak tau nak buat apa, menyebabkan serebrum aku pecah kerana ligat berfikir menjadikan otak aku berputar 4000 rpm, tak ditambah dengan torque yg tinggi. Kan dah terselit fizik sekali dalam ni. Tu belum lagi Bio, karang tak pasal2 jadik Bio-Shock.

Sesungguhnya aku KEBOSANAN tahap maximum drive dah ni. Apa yg harus daku lakukan demi membendung gejala yg kian meruncing ni? Talian hayat please.

No comments:

Post a Comment