Thursday, May 13, 2010

busy.busy.busy


sori geng, aku semenjak due menjak ni semakin busy sikit la, biase la bile job dah mule masuk.
*padan dengan muke aku yang agak hensem nih bile mencari keje..hehe
iyelarkan, dari duduk terperap dekat rumah macam pesakit jiwa mengadap facebook saban hari, ditambah pula bekalan gule kat umah dah semakin merosot..hahaha
jadi, aku mula berkelana ke pelusuk KL demi mencari sesuap nasi namun aku bukan makan suap tau sebab aku adalah lelaki suci walaupun aku memang buaya darat tapi aku bukan biawak laut lidah bercabang..hak3
bile dah usha balik, nampaknyer blog ni dah semakin bersawang sampai berdebu tak terkate tuh. penat la nampaknyer aku nak mengemas balik nh..haih~
ade sape yang sudi nak tolong? amah aku dah lari lambok la...harharhar

No comments:

Post a Comment