Tuesday, May 18, 2010

result suda kuar!!

result PSPM 2 da dikuarkan, sejak dari smlm aku rase orang da berduyun2 dtg ke website KPM semate2 nak usha result diorang, ade yg puas hati dan sebaliknyer. biaselah tu, lumrah hidup manusia, umpama roda, adakala di atas, kadang2 di bawah. tapi bagi aku yang berada di bawah nh, entah, betapa remuknya hati ni hanya Tuhan saja yg tau.
ade gak aku bertanye, kenapa aku dpt macam nh sedangkan dak2 laen bole je sk0r cam gampang. aku kene trime hakikat nh, yg tu adalah result aku, penentu hala tuju aku! mgkn Dia da tetapkan jalan aku macam nh, rezeki aku macam tu, jadi mau ke tidak, kene trime seadanya je la walaupun pedih di hati bagai di hiris sembilu..hak3
jiwang pulak malam2 bute nh, tapi syukur sangat2 dengan apa yang dah dpt, mende da lepas, biar je le berlalu, tak gune dah nak meratap. tapi entah, nape rasa cam tak puas aty je nh, sudah3, Alllah tak suke hamba Dia yang tak reti nak bersyukur. mgkn kite tak dpt pe yg kite nak, tapi Dia bg ape yg kite perlukan. haish~
sampai bile hati ni nak berduke lare dengan apa yang dapat, kalo camtu, sampai mati pun tak puas hati lagi..aduih..wake up fareez!!!! dunia bl0m brakhir lagi. berjuang dan terus berjuang, macam Kamen Rider. tak mengenal penat, kalah, mempertahankan negare dari Shocker durjana~ hahahaha :D
baru je tadi isi UPU, perah otak jgk la nak isi pun, mengalahkan PSPM sendiri je, sbb tu aku prefer nak repeat dulu dari masuk U. sape kate after graduate ni id0p makin senang? mencabar tau tak!! go.go.go~

No comments:

Post a Comment